Category: Tanky a obrněná vozidla

7.5cm Selbstfahrlafette L/40.8 Modell 1 und Modell 2

7.5cm Selbstfahrlafette L/40.8 Modell 1 und Modell 2

V roce 1934 v Německu, zadal Waffenamt vývoj nového protitankového kanónu firmě Rheinmetall-Borsig, který měl být montován na polopásový transportér Bussing-NAG. Začal v roce 1935, tři prototypy Modell 1, v různých rozměrech byly postaveny v následujících letech. V letech 1936-38 byla provedena další zdokonalení a montována nová verze kanónu s úsťovou brzdou – Modell 2.   […]

Read more ›
3.7cm Selbstfahrlafette L/70

3.7cm Selbstfahrlafette L/70

Na počátku roku 1935 zadal Waffenamt firmě Rheinmetall-Borsig vývoj samohybného kanónu 37 mm L/70. Byl montován na novém vozidle, které bylo na podvozku 3-ton Hansa-Loyd-Goliath Zugkraftwagen. Výzbroj se skládala z kanónu 37 mm L/70 a dvou kulometů 7,92 mm MG 34, montovaných ve věži. Na konci roku 1936 byl vyroben jeden […]

Read more ›
3.7cm PaK 35/36 auf Zugkraftwagen 1t

3.7cm PaK 35/36 auf Zugkraftwagen 1t

Tato přestavba byla provedena německou armádou ke zvýšení mobility protitankového kanónu 37 mm PaK 35/36 L/45 u Panzerjäger jednotek namontováním kanónu na polopásový transportér Zugkraftwagen 1t. Kanón byl montován i s podvozkem na speciální plošinu. Některá vozidla měla přídavné pancéřování pro posádku (po stranách kanónu) a vozidlo (čelo motoru). Specifikace Hmotnost: […]

Read more ›
Obrněné auto Austin

Obrněné auto Austin

Vývoj a konstrukce Vývoj obrněných aut Austin Jedno z nejznámějších obrněných aut první světové války byl v Británii vyvinutý Austin. Stavěn v několika variantách, byl nejpočetnějším obrněným autem ruské a sovětské armády do konce 20. let. Mnoho těchto vozidel bylo používáno v Polsku, Británii, Japonsku a Lotyšsku. V Británii postavené […]

Read more ›