Category: Zbraně

Mittlerer Zugkraftwagen 8t Sd.Kfz.7

Mittlerer Zugkraftwagen 8t Sd.Kfz.7

Sd.Kfz.7 byl navržen pro německou armádu u Krauss-Maffei a vyráběn u firem Borgward, Breda, Büssing-NAG, Daimler-Benz a dalších. V letech 1934 až 1945 jich bylo vyrobeno asi 8.000. Sd.Kfz.7 byl používán k tažení kanónu 88 mm a těžké houfnice 150 mm sFH 18. Italská Breda vyráběla vlastní verzi Sd.Kfz.7 označenou Semincingolato Breda […]

Read more ›
Gepanzerte Zugkraftwagen 8t Sd.Kfz.7

Gepanzerte Zugkraftwagen 8t Sd.Kfz.7

Gepanzerte Zugkraftwagen 8t byl standardní Sd.Kfz.7 vybavený pancéřovou nástavbou k ochraně posádky. Od roku 1939 byl Gepanzerte Zugkraftwagen 8t používán u schwere Panzerjägerabteilung k tažení kanónů 88 mm. Specifikace Hmotnost: 11.550 kg + Posádka: 12 Motor: Maybach HL 62 / 6-válců / 140 hp Rychlost: cesta: 50 km/h Dosah: Palivo: Délka: 6,85 […]

Read more ›
3.7cm Flak 36 auf Selbstfahrlafette Sd.Kfz.6/2

3.7cm Flak 36 auf Selbstfahrlafette Sd.Kfz.6/2

Sd.Kfz.6/2 byl standardní polopásový transportér Sd.Kfz.6 se speciální nástavbou sloužící k instalaci plně otočného protiletadlového kanónu – 37mm Flak 36. Kanón byl montován bez štítu a byl používán jen proti vzdušným cílům. Munice pro kanón byla vezena ve speciálním přívěsném vozíku. Výroba Sd.Kfz.6/2 začala v roce 1941 a byla ukončena v roce 1943 […]

Read more ›
Mittlerer Zugkraftwagen 5t Sd.Kfz.6

Mittlerer Zugkraftwagen 5t Sd.Kfz.6

Sd.Kfz.6 byl vyráběn v letech 1935 až 1943 u Büssing-NAG a Daimler-Benz. Bylo jich vyrobeno asi 1.700 a byly používány stejně jako lehčí Sd.Kfz.11. Byly používány k tažení lehkých houfnic a kanónů 75 mm. Sd.Kfz.6 byl těžší a dražší než Sd.Kfz.11, ale jeho výkony nebyly lepší. Dle německých dokumentů stál jeden Sd.Kfz.6 […]

Read more ›
15cm Panzerwerfer 42 auf Selbstfahrlafette Sd.Kfz.4/1

15cm Panzerwerfer 42 auf Selbstfahrlafette Sd.Kfz.4/1

 – 15cm Panzerwerfer 42 auf Selbstfahrlafette Sd.Kfz.4/1 – Munitionskraftwagen für Nebelwerfer Sd.Kfz.4 Obě vozidla byla vyvíjena pro německou armádu v roce 1943 u firmy Opel použitím polopásového podvozku na 3-tunovém nákladním automobilu Opel Maultier. Na podvozku byla namontována pancéřová nástavba. Tři výrobní modely byly vyráběny s několika odlišnostmi na pancéřování a částech […]

Read more ›

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close